جستجو

Articles, reviews, news, promotions, tips

مسير تماس‌هاي ورودي (InboundRouts)
هر تماسي كه به سمت سيستم ایزابل مي‌آيد (تماس‌هايي از خارج از ایزابل وارد مي‌شود، همانند تماس هاي وارد شده از خطوط شهري و يا ترانك‌هاي تعريف شده، منظور تماس از سوي داخلي‌ها نيست)بايد براي آن در سيستم يك مسير ورودي تعيين شود،... بیشتر ...
مسيرتماس‌هاي خروجي (Outbound Routes)
اصولا Route‌ها در واك (ایزابل) براي مسير دهي به تماس ها كاربرد دارند، مسير تماس هاي خروجي براي اين منظور است كه مقصدي براي هر شماره اي كه از طريق نقاط نهايي (Softphone, Ipphone, ATA) گرفته مي شود، تعيين شود، به طور پيشفرض... بیشتر ...
ترانك چيست؟ (Trunk)
براي ارتباط ایزابل با محيط بيرون و سيستم‌هاي ديگر از ترانك استفاده مي‌شود، براي ساخت ترانك ابتدا مي‌بايست پروتكل مورد نياز براي ارتباط با محيط و يا سيستم مقابل را تعيين كرده و بر اساس آن ترانك را تعريف كنيد، پروتكل هاي رايج... بیشتر ...
الگوي تماس چيست؟ (Dial Pattern)
الگوي تماس، يك الگو براي نحوه مديريت و نظارت استريسك براي ارسال و يا در يافت شماره هاي گرفته شده و يا وارد شده بر روي سيستم تلفني است، به طور مثال شماره اي توسط يك كاربر بر روي سيستم گرفته مي شود، شما با الگوي تماس مي‌توانيد... بیشتر ...
تلفن نرم افزاری
تنظيم CounterPath Xlite در ابتدا اين Softphone را از سايت Counterpath و يا سايت VoIP-IRAN بخش در يافت نرم افزار، درياف كنيد، http://www.counterpath.com/xlitedownload.html نرم افزار eyebeam يکي از برترين softphone هاي موجود... بیشتر ...
ساخت داخلی (Extensions)
تنظیمات داخلی تنظيمات عمومي(General Settings) در اين بخش برخي از تنظيمات كلي و مهم استريسك را مي‌توانيد تغيير دهيد، معمولا براي افرادي كه براي اولين بار است مي‌خواهند ایزابل (Issabel) نصب كنند و يا آن را... بیشتر ...
سخت افزار VOIP
معرفی سخت افزار ویپ برای راه اندازی سیستم تلفنی ایزابل فقط نیاز به یک کامپیوتر برای نصب آن دارید، امابرای ارتباط با سایر سیستم های مخابراتی و یا راحتی بیشتر در کار با ایزابل می توانید از یکسری سخت افزار کمک... بیشتر ...
ساخت صف انتظار (Queue)
صف چيست؟ مفهوم صف در مركز تماس‌ها همانند معني آن در زندگي روزمره است، هرگاه درخواست‌هاي شما بيشتر از منابع و يا همان سرويس دهندگان شما شوند شما براي نگهداري درخواست‌ها و نوبت دهي به آنها نياز به صف داريد، به طور ساده تر در... بیشتر ...
امکانات و قابلیت ها (2)
امکانات و قابلیت های سیستم تلفنی ایزابل بخش دوم امکانات و قابلیت های سیستم تلفنی ایزابل (بخش دوم) قابلیت فعال سازی صف Queue از دیگر ویژگی های منحصر به فرد و پر کاربرد سیستم تلفنی ایزابل، قابلیت فعال سازی... بیشتر ...
امکانات و قابلیت ها (1)
امکانات و قابلیت های سیستم تلفنی ایزابل بخش اول امکانات و قابلیت های سیستم تلفنی ایزابل (بخش اول) همانطور که می دانیم با راه اندازی سیستم تلفنی ایزابل قابلیت های چشم گیری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.... بیشتر ...
راهکارهای سازمانی
مناطق تحت پوشش +ADSL2
فیلترها
Sort
display