جستجو

مرکز تماس همراه با وب فون

وب فون چیست؟

تلفن وب، که به عنوان وب فون نیز شناخته می شود، یک برنامه تحت وب است که تماس های تلفنی بین المللی دو طرفه را از طریق یک مرورگر وب امکان پذیر می کند. این ارتباط از طریق WebRTC تغذیه می شود و برای شروع تماس فقط به اینترنت پرسرعت، رایانه و هدست یا بلندگو نیاز دارد.

تلفن وب چگونه کار می کند؟

تلفن های وب از فناوری استفاده می کنند که در مرورگرهای وب برای پشتیبانی از ارتباطات صوتی تعبیه شده است. WebRTC یک فناوری استاندارد برای تلفن های وب است زیرا یک چارچوب منبع باز پایدار و ایمن با کیفیت صدای بالا است.

تلفن وب بسیار مشابه تلفن نرم افزاری کار می کند، دارای رابط کاربری بسیار آسان و دکمه های قابل کلیک برای شماره گیری هر شماره تلفنی در سراسر جهان است و با رایانه های شخصیWindows ، macOS ، Linux و همچنین دستگاه های Android سازگار است. کاربران می توانند برای شروع کار به راحتی هدست را به دستگاه خود متصل کنند.

 

برنامه های تلفن همراه

تقریباً نیمی از مشاغل در سراسر دنیا از فناوری IP برای ارتباطات صوتی استفاده می کنند زیرا در اکثر کشورها گزینه مقرون به صرفه تری نسبت به سرویس تلفن ساده قدیمی است.

برخی از قابلیت های تلفن وب که می تواند به تجارت شما کمک کند

  •      اپراتورهای پشتیبانی از راه دور از رایانه های خود برای تماس با مشتری از طریق شماره تلفن محلی که می تواند تماس را نیز دریافت کند، استفاده می کنند.
  •      اپراتورهای مرکز تماس، تماس های دریافتی را از طریق رایانه خود پاسخ می دهند.

نحوه استفاده از تلفن وب

برای استفاده از تلفن شماره گیر وب هیچ تخصص فنی لازم نیست. در واقع، کاربران فقط باید درک اساسی از نحوه استفاده از کامپیوتر و اینترنت داشته باشند. علاوه بر این به تنظیمات اضافی نیز نیاز ندارد.

  •      وارد سایت شماره گیر وب شوید
  •      هدست یا میکروفون خود را وصل کنید
  •      شماره مکالمه ای را که می خواهید برقرار کنید شماره گیری کنید

عملکرد وب فون

شماره گیر تلفن وب دارای تمام ویژگی های اصلی خدمات تلفن سنتی کسب و کار است.

تماس های خروجی

می توانید از این فناوری برای برقراری تماس های خارجی از طریق مرورگر وب استفاده کنید. این مورد انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد زیرا کاربران این گزینه را دارند که شناسه تماس گیرنده را برای نمایش انتخاب کنند. گیرندگان به احتمال زیاد به تماس هایی که شماره آن ها را می شناسند پاسخ می دهند.

تماس های ورودی

این سرویس، ارتباط صوتی دو طرفه را امکان پذیر می کند، به این معنی که می توانید از طریق تلفن وب خود به تماس های دریافتی پاسخ دهید. وب فون دارای ویژگی های مرکز تماس است که مسیریابی تماس را ساده تر می کند.

انتقال تماس (فوروارد)

تماس ها را به راحتی به شخص یا بخش مورد نظر منتقل کنید. همه افراد در دفتر شما برای دریافت تماس های تلفنی منتقل شده در دسترس هستند.

تماس های درون شبکه ای رایگان

امکان برقراری تماس های درون شبکه ای رایگان با سایر کاربران در حساب باعث شده است که این یک ابزار بسیار مهم برای سازمان های دارای نیروی کار توزیع شده باشد. این به تیم های از راه دور کمک می کند تا هنگام کار از خانه با شرکت در ارتباط باشند.

پیام های صوتی

مانند سرویس تلفن سنتی مشاغل، تلفن های وب کاربران را قادر می سازد پست صوتی دریافت کنند. در واقع می توانید از طریق شماره گیر وب مستقیماً به پیام های صوتی خود گوش دهید.

تاریخچه تماس

تمام تماس های اخیر خود را می توانید مشاهده و جستجو کنید. مرتب سازی بر اساس تماس های ورودی و خروجی، تماس های رد شده و تماس های تلفنی از دست رفته آسان است. این به تیم فروش شما کمک می کند تا تماس های مهم را پیگیری کنند.

مزایای تلفن های وب برای مشاغل

بسیاری از مدیران گزارش کرده اند که پیشرفت های چشمگیری در تیم هایی که از تلفن های وب استفاده می کنند، مشاهده کرده اند. مزایای زیادی برای تیم ها در هر اندازه وجود دارد. در زیر لیستی از برترین مزایای تلفن وب وجود دارد.

افزایش فروش

یک تلفن وب می تواند فروش را بیش از 75 درصد افزایش دهد.این نوع تلفن ها با کارایی ساده می توانند سرعت کارمندان در پاسخگویی را بیشتر کنند و همین موجب افزایش فروش شرکت شود.

کاهش هزینه ها

تلفن های وب یک رابط کاربری ساده برای استفاده از فناوری IP برای ارتباطات صوتی فراهم می کنند. Voice over IP مقرون به صرفه ترین راه برای برقراری تماس تلفنی تجاری است. در حقیقت، سازمان ها معمولاً با رفتن روی VoIP ، کاهش بیش از 50٪ در هزینه های مخابرات را گزارش می دهند.

بهبود خدمات مشتری

وجود یک سیستم تلفنی در محل خدمات مشتری بدون شک تجربه ارتباط مشتری را بهبود می بخشد. اپراتورها می توانند از طریق رایانه با مشتریان تماس بگیرند و نگران کیفیت تماس های تلفنی نباشند. آنها همچنین می توانند از یک شماره محلی یا رایگان از هر کشوری برای نشان دادن به عنوان شناسه تماس گیرنده و دریافت تماس استفاده کنند.

استفاده از دستگاه شخصی

استفاده از دستگاه شخصی مانند لپتاپ و تلفن همراه برای این نوع ارتباط،به کارمندان اجازه می دهد به جای استفاده از دستگاه های ارائه شده توسط شرکت، از دستگاه های شخصی خود استفاده کنند. تحقیقات انجام شده از ووداکوم نشان می دهد که حدود 95٪ کارمندان از حداقل یک وسیله شخصی در محل کار خود استفاده می کنند و پیش بینی می شود این تعداد در سالهای آینده حتی بیشتر باشد.

تلفن های وب از هر مرورگری قابل دسترسی هستند، به این معنی که کارمندان می توانند از طریق دستگاه های خود به سرویس متصل شوند. این باید به عنوان یکی از موثرترین ابزارها در اقتصاد کار از راه دور ظاهر شود.

 Call Center همراه با Web Phone

وب فون امکانی است که تماس صوتی از طریق وب و بدون هیچ نرم افزار اضافی برقرار می شود.

در حقیقت ما از قابلیتی به نام WebRTC استفاده می کنیم که کاربران از هر نقطه دنیا می توانند فقط با داشتن یک مرورگر (کروم، فایرفاکس و …) بتوانند با شما در تماس باشند. این امکان از طریق موبایل، تبلت، لپ تاپ، پی سی با هر سیستم عاملی امکان پذیر است.

مزایای مرکز تماس (Call Center)  دارای وب فون

با نصب وراه اندازی مرکز تماس که دارای وب فون است مزیتهای ذیل فراهم می شود 

دیگر نیازی نیست نرم افزار softphone  برای تک تک کاربران نصب شود

کاربر دور کار نیاز به vpn ندارد چون با صقحه وب کار می کند

کاملا امن است به دلیل استفاده از تکنولوژی webrtc

امکاناتی که مرکز تماس دارای وب فون برای شما فراهم می کند

 

 ادمین قابلیتهای زیر را دارد

 تعریف مجوزهای مختلف برای گروههای مختلف کاربری

 نسبت دادن کاربران به گروههای مختلف کاربری

 تعریف ترانک،روتهای ورودی و خروجی

 تعریف صف های ورودی و خروجی

تعریف پایگاه داده و ارتباط با سی ار ام

سوپروایزر قابلیت های زیر را دارد

امکان تهیه گزارشهای متنوع از تماسها

مشاهده وضعیت تماسها را دارد.

آموزش در زمان مکالمه برای کاربر جدید را دارد.

با مشاهده ترافیک تماس در یک گروه، وصل تماس ها به گروه دیگر.

مشاهده صفهای ورودی و خروجی

آپلود فایل تماس برای کمپین خودش

اپراتور قابلیت های زیر را دارد

امکان ثبت نتیجه تماس

براساس نتیجه تماس امکان تکمیل فرم مربوطه

مشاهده وضعیت تماس های خودش را دارد.

گزارش گیریcall recording های خودش را دارد.

دستور کار سوپروایزر خودش را ببیند.

با داشتن مرکز تماس و وب فون

شعبه هایی در شهرهای مختلف و یا حتی خارج از کشور دارید همه شعب به صورت تماس داخلی با هم در ارتباط هستند بدون نیاز به پرداخت هزینه تلفن.

تماس با تمامی شماره های ایران با هزینه تماس داخل ایران.

وصل شدن تماس های شرکت به شما.

همه تماسهای خروجی در یک یا چند کمپین تعریف می شود.

اپراتورهاوارد این کمپین می شوند.

به ترتیب برای هر اپراتور تماس برقرار می شود.

نصب و راه اندازی مرکز تماس (Call Center) که دارای تلفن تحت وب باشد

ما روی یک سرور مستقل برای شما یک مرکز تماس راه اندازی می کنیم که دارای تلفن تحت وب باشد. بدین ترتیب

از طریق مرورگر اپراتورها می تواند به تلفنهای ورودی پاسخ دهد و یا تلفن های خارج از سازمان را شماره گیری نماید

امکانات مورد نیاز جهت راه اندازی مرکز تماس همراه با وب فون

یک سرور با سخت افزار مناسب

نرم افزار و ماژول های مورد نیاز

برقراری ترانک با سیستم تلفنی موجود ان سازمان

 

 

 

فیلترها
Sort
display