جستجو

صدای مشتری

سوالات و مشکلات خود را با ما درمیان بگذارید، شبانه روز پاسخ گوی شما هستیم.

همواره یکی از مهم‌ترین اهداف شرکت داده پردازی پارس ، عرضه خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان عزیز خود است. با یاری خداوند و لطف مشترکان همیشه همراه، در دستیابی به این مهم موفق بوده‌ایم. گذشته از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران پارس تلکام در این شرکت، گاهی مشکلاتی مربوط به زیرساخت یا خارج از کنترل ما رخ می‌دهد که موجب ناراحتی مشترکان می‌شود.

به‌همین منظور سامانه‌ای جهت شنیدن نیاز، علاقه‌مندی‌ها، پیشنهادات، انتقادات و مشکلات مشترکان راه‌اندازی کرده‌ایم تا با برقراری ارتباطی نزدیک‌تر، به پاسخ‌گویی به مشکلات و نیازهای شما عزیزان بپردازیم. به روش‌های زیر پذیرای گفت‌و‌گو با شما هستیم:

  • تلفن: 32018-051
  • ایمیل: voc@parswebsite.ir

مشترکین پارس تلکام می‌توانند در صورت تمایل از طریق فرم زیر نیز مشکلات و انتقادات خود را برای همکاران ما ارسال کنند و پاسخ‌نهایی موضوع مورد بحث خود را درکمتر از دو روز کاری از همین صفحه دریافت کنند. همچنین می‌توانید با پیشنهادات و ایده‌های ارزش‌مند خود ما را در جهت پیشرفت و بهبود خدمت‌رسانی شرکت یاری کنید

شما مشتریان گرامی می‌توانید چنان‌چه با مشکلی ناشی از نقض شرایط استفاده از سرویس روبه‌رو شدید، از طریق ثبت انتقاد یا مشکل، موارد مورد نظر خود را با بخش صدای مشتری پارس تلکام در میان بگذارید. برای نمونه مسایلی هم‌چون:

  • افت کیفیت سرویس خارج از توافقات قراردادی
  • پی‌گیری نشدن درخواست اعلام شده
  • لحن نامناسب در هنگام پاسخ‌گویی به مشتری
  • طولانی شدن مراحلی که مدت زمان قانونی آن اعلام شده است
  • نارضایتی از راه‌های ارتباطی و ممکن نبودن برقراری ارتباط با پارس تلکام
ثبت مشکل یا انتقاد
فیلترها
Sort
display