جستجو

معرفی سرویس +ADSL2

 

 

 

 

 اینترنت +ADSL۲ پارس تلکام

 

 

 

 

 

 اینترنت +ADSL۲

ADSL يا همان (Asymmetric Digital Subscriber Line) فناوری است كه برای برقراری ارتباط پرسرعت و بدون قطعی با اينترنت ، طراحی و در اختيار كاربران اداری و خانگی شرکت داده پردازی پارس قرار گرفته است. با بهره گيری از اين فناوری كاربران قادر خواهند بود تنها با استفاده از يك خط تلفن ، به صورت دائم و با سرعتی بالا به اينترنت متصل شوند.

در توضيح اين فناوری و استفاده ۲ منظوره از يك خط تلفن بايد گفت ، اساس اين فناوری استفاده از فضای خالی سيم های مسی تلفن است . در توضيح آن بايد گفت كاربران نيازی به استفاده از تجهيزات خاص و پيچيده ای ندارند و تنها با يك مودم adsl و يك تفكيك كننده (splitter) می توانند به سادگی به اين فناوری دست پيدا كنند.

آشنایی بیشتر با +ADSL۲ مشاهده تعرفه های +ADSL۲

 

 

مزایای سرویس اینترنت +ADSL۲

استفاده از خط تلفن

بدون هزینه تلفن

قیمت مناسب

 

 

سرویس های اینترنت +ADSL۲ پارس تلکام، در سراسر ایران قابل دسترس بوده و می توانید از آن استفاده کنید . جهت مطالعه بیشتر درباره نقاط تحت پوشش شبکه روی لینک زیر کلیک کنید.

مناطق تحت پوشش

 

 

 

طرح ها و تعرفه های اینترنت +ADSL۲ پارس تلکام

سرویس های اینترنت +ADSL۲ پارس تلکام، با سرعت ها و حجم های مختلف برای استفاده از کاربران اینترنت و شرکت ها آماده شده است. برای آشنایی با سرویس ها و طرح های اینترنت +ADSL2 لینک های زیر را کلیک نمائید.

مشاهده تعرفه ها ثبت نام سرویس

 

 

 

روش های دریافت سرویس اینترنت +ADSL۲ پارس تلکام

به منظور دریافت اینترنت پرسرعت +ADSL2 پارس تلکام، با یکی از سه روش زیر می توانید به جمع خانواده بزرگ پارس تلکام بپیوندید و از سرعت و کیفیت بالای اینترنت بهره مند شوید.

ثبت نام آنلاین سرویس تکمیل فرم درخواست تماس با 32018-051

 

فیلترها
Sort
display