جستجو

راه اندازی تلفن دورکاری سازمانی

بسیاری از شرکت ها نیازدارند کارمندان انها به صورت دورکاری فعالیت خود را ادامه دهند اما تلفن های سازمانی و جذب مشتری با مشکلاتی مواجه است برای جلوگیری از این مشکلات تلفن سازمانی دورکاری را به شما پیشنهاد میدهیم که تمام امکانات تلفن سازمانی مثل منشی گویا، صف تماس، داخلی، ساعت اداری، ترنسفیر یا انتقال تماس بین همکاران و .. را به صورت دورکاری ارائه میدهد با سیستم تلفن دورکاری مشکل جابجایی هم حل می شود یعنی شما اگر دفتر خود را جابجا کنید نیاز به تغییر شماره یا تغییر خط به محل جدید ندارید و در تمامی کشور امکان پاسخگویی به مشتریان خود را دارید

اهمیت مراکز تماس برای کسب و کارها

مراکز تماس نقطه مهم تجربه مشتریان با شرکت هستند. شاید برای شماهم پیش آمده باشد که تنها به دلیل برخورد غیرمناسب یا عدم ارائه پشتیبانی خوب و در دسترس، دیگر از محصولات یا خدمات یک شرکت استفاده نکنید.

 بنابراین برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و جلب رضایت آنها  وجود یک مرکز تماس الزامی است.

از مراکز تماس می توان برای افزایش فروش محصولات و خدمات و ارائه پشتیبانی فنی به مشتریان استفاده کرد

. مراکز تماس همچنین می‌توانند به کسب‌وکارها در جمع‌آوری بازخورد مشتریان کمک کنند.

این مورد می‌تواند برای بهبود محصولات، خدمات و عملیات کلی کسب‌ وکار مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرد نرم افزار مرکز تماس در دورکاری

با راه اندازی نرم افزار مرکز تماس در دورکاری اکنون فرصت‌ های کاردر خانه را فراهم شده و شرکت‌ها می توانند از انعطاف بیشتری بهره ببرند و هزینه‌های سربار را کاهش دهند.

کارشناسان مرکز تماس از راه دور می توانند  با استفاده ازنرم افزار ویپ و در صورت دسترسی به اینترنت در هر زمان و  از هر نقطه ای که هستند کار کنند و پشتیبانی۲۴ ساعته را به مشتریان ارائه دهند.

دادن توانایی کار از راه دور به کارمندان باعث افزایش رضایت شغلی آنها می شود، زیرا  آنها زمان کمتری را صرف رفت و آمد می کنند و زمان بیشتری برای مدیریت زندگی شخصی خود خواهند داشت. اگر کارمندان خود را راضی نگه دارید، آنها بیشتر مشتاق خواهند بود که به مشتریان خدمت رسانی کنند و این به نوبه خود باعث افزایش رضایت مشتریان می شود.

به طور کلی، مشاغل مرکز تماس به صورت دورکاری یک موقعیت برد-برد را هم برای شرکت‌ها و هم برای کارمندان ارائه می‌دهد و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد به افراد  بیشتری دسترسی داشته باشند و انعطاف‌پذیری و راحتی بیشتری برای کارمندان فراهم کنند.

مزایای نرم افزار مرکز تماس در دورکاری

در ادامه به تعدادی از مزایای کال سنتر در دورکاری می پردازیم:

نظارت و مدیریت از راه دور

نرم افزار مرکز تماس می تواند در زمان واقعی فعالیت نماینده مرکز تماس از راه دور، از جمله حجم تماس، زمان رسیدگی به تماس و امتیازات رضایت مشتری را مشاهده کند. این به مدیران مرکز تماس اجازه می‌دهد تا عوامل را در زمان واقعی نظارت و مدیریت کنند و اطمینان حاصل کنند که آنها اهداف مشتری را برآورده می‌کنند و خدمات با کیفیت بالایی را ارائه می‌دهند.

 

ارتباط بدون محدودیت جغرافیایی

یکی از چالش هایی که مدیران با کارمندان خود دارند، می‌تواند مربوط به عدم دسترسی به کارمندان باشد. گاهی اوقات مدیران مجبورند تا در موارد اضطراری با کارمندان خود تماس بگیرند. نرم افزار مرکز تماس این قابلیت را برای آنها فراهم می‌کند تا بدون محدودیت جغرافیایی، خطوط تلفن خود را بر روی هر دستگاه ارتباطی انتقال دهند و بدون هزینه اضافی با یکدیگر تماس بگیرند.

به طور کلی، نرم افزار مرکز تماس در دورکاری می‌تواند طیف وسیعی از مزایا را برای کارمندان فراهم کند، بدین معنی که به آن‌ها کمک می‌کند تا مؤثرتر کار کنند، راحت‌تر با یکدیگر همکاری کنند و از هر کجای دنیا خدمات مشتریان را با کیفیت بالاتری ارائه دهندنرم افزار مرکز تماس  می‌تواند همه این امکانات را در اختیار کسب و کارها قرار دهد. با استفاده از این سامانه، کارکنان می‌توانند به راحتی و از طریق دسترسی به اینترنت و با کامپیوتر شخصی به اطلاعات مشتریان دسترسی داشته باشند و پاسخگوی تماس‌های آن‌ها باشند. همچنین مدیران مرکز تماس هم می‌توانند بدون محدودیت مکانی و زمانی، بر عملکرد کارشناسان مرکز تماس خود نظارت همه جانبه داشته باشند.

با توجه به مزایای مرکز تماس ویپ برای مشاغل دورکار، ما در شرکت ، علاوه‌ بر فعالیت حضوری شرایط دورکاری برای کارشناسان خود را نیز فراهم کرده‌ایم

خودکار سازی فرایندها

نرم افزار مرکز تماس می‌تواند کارهای تکراری و معمولی مانند مسیریابی تماس، توزیع تماس و ورود داده را خودکار کند. این می‌تواند به کارشناسان مرکز تماس از راه دور اجازه دهد تا روی مسائل پیچیده‌تر مشتری تمرکز کنند و تجربه بهتری برای مشتری ارائه دهند.

راه اندازی و مدیریت آسان

یکی از مزایای اصلی نرم افزار کال سنتر،راه اندازی مرکز تماسبدون نیاز به حضور در نقطه ای مشخص یا تجهیزات سخت افزاری خاص است. این نرم افزار را می توان بر روی رایانه  نصب کرد و کارشناسان می توانند از آن برای دسترسی به اطلاعات مشتری و پاسخ به سؤالات استفاده کنند. این نرم افزار همچنین می تواند به راحتی برای مدیریت تماس های مختلف پیکربندی شود و مدیران مرکز تماس می توانند از آن برای نظارت و مدیریت عملکرد کارکنان خود استفاده کنند.

جذب کارکنان با مهارت

یکی از چالش هایی که صاحبان کسب و کار با آن روبرو هستند، جذب کارکنان با مهارت، مسئولیت پذیر و با اخلاق حرفه ای است؛ زیرا گاهی به دلیل در دسترس نبودن شخص مورد نظر شانس استخدام چنین فردی را از دست می دهند.  خوشبختانه دور کار شدن مشاغل این فرصت را برای آنان فراهم کرده که به جای تکیه بر استعدادهای محلی، بتوانند بهترین استعدادها را از سراسر جهان انتخاب کنند.

مدیران مراکز تماس همچنین می توانند با توجه به منطقه سکونت کارشناسان، آنها را را در بازه های زمانی مختلف استخدام کنند تا به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خود خدمات رسانی کنند. علاوه بر این، فراهم کردن یک محیط کار از راه دور، متقاضیان با استعدادی را جذب می کند که ممکن است به دلیل مسئولیت هایی در خانه، مانند مراقبت از کودکان یا سالمندان، مایل به کار در یک اداره نباشند.

انعطاف پذیری بیشتر کارکنان

حفظ کارکنان مرکز تماس مناسب می تواند یک چالش دائمی باشد، به ویژه برای شرکت هایی که در فصول خاص در حالت اوج تقاضا هستند، مانند شرکت های ارائه دهنده خدمات گرمایشی یا سرمایشی. با نمایندگی های دورکار، انعطاف پذیری بیشتری در برنامه ریزی و توانایی پرسنل به وجود می آید و مدیریت کارکنان را آسان تر می کند.

همکاری مجازی

نرم‌افزار مرکز تماس می‌تواند شامل ویژگی‌هایی باشد که امکان همکاری مجازی بین تیم‌های راه دور را فراهم می‌کند، مانند پیام‌رسانی فوری، ویدئو کنفرانس و اشتراک‌گذاری فایل. این می تواند به کارشناسان مرکز تماس از راه دور کمک کند تا به طور مؤثرتر ارتباط برقرار کنند و در مورد مسائل پیچیده مشتری همکاری کنند.

کاهش هزینه ها

شاید اصلی ترین مزیت مراکز تماس از راه دور این باشد که می توانید هزینه های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. با دورکار کردن بخش بزرگی از سازمان، دیگر نیازی به اجاره فضای بزرگتر یا سیستم های بیشتری نیست.همچنین در هزینه‌های اثاثیه اداری، سخت‌افزار، زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و سایر هزینه‌های سربار صرفه‌جویی خواهید کرد.

 اگر یک کسب و کار در حال رشد هستید، می توانید مرکز تماس خود را در هر زمانی بدون نیاز به نقل مکان به فضای بزرگتر گسترش دهید.

فیلترها
Sort
display