جستجو

پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی داده پردازی پارس

پشتیبانی فنی مشتریان پارس تلکام با داشتن کارشناسان متخصص به صورت 24 ساعته، در تمام روزهای سال آماده خدمت رسانی به مشترکین است.

 

ویژگی‌های مرکز خدمات پشتیبانی فنی پارس تلکام

  • کارشناسان زبده و حرفه ای جهت برطرف کردن مشکل مشترکین در کمترین زمان
  • پشتیبانی به صورت تلفنی با کمترین زمان انتظار نسبت به isp های دیگر
  • امکان ارتباط با کارشناسان پشتیبانی فنی از طریق ارسال تیکت
  • امکان استفاده از داکیومنت های آموزشی بخش پشتیبانی فنی
  • امکان ارتباط با واتس آپ و تلگرام
  • و …

راه‌های ارتباطی با مرکز پشتیبانی فنی پارس تلکام

رسیدگی به شکایات (VOC): سامانه علاقه‌مندی‌ها، پیشنهادات، انتقادات و شکایت‌های مشترکان پارس تلکام.

پیشنهادات و انتقادات: سامانه پیشنهادات، جایگاهی برای دریافت پیشنهادها و ایده‌های با ارزش شماست.

سوالات متداول پشتیبانی: تلاش کردیم در این قسمت به اکثر سوالات پر تکرار مشترکین پارس تلکام پاسخ دهیم.

فیلترها
Sort
display