جستجو

خرید اینترنت وایرلس

خرید اینترنت وایرلس

وایرلس یا اینترنت پرسرعت بیسیم به فنّاوری می‌باشد که بوسیله امواج رادیویی اطلاعات منتقل‌شده و از جایی به‌جای دیگر می‌رود و نیاز شمارا بیسیم و کابل از بین می‌برد. امواج رادیویی، مادون‌قرمز و ماکروویو، به‌جای سیم و کابل، برای انتقال سیـگنال بین دو دستگاه استفاده می‌شود. از میان دستگاه‌ها بیسیم یا وایرلس می‌توان شبکه‌های کامپیوتری، تلفن‌های همراه، دستگاه‌های ماهواره‌ای و PDA ها را نام برد.

از مزایایی اینترنت وایرلس در مکان‌هایی که امکان ارتباط کابلی وجود ندارد عدم نیاز این سرویس به این‌گونه تجهیزات و مقرون‌به‌صرفه بودن آن می‌باشد. در این نوع فنّاوری ارتباطات نقطه‌به‌نقطه می‌باشد که جهت ایجاد شبکه‌های محلی و اینترانت بسیار مناسب است. فنّاوری وایرلس به‌سرعت در حال پیشرفت است و نقش کلیدی را در زندگی ما در سرتاسر دنیا ایفا می‌کند.

فنّاوری اینترنت وایرلس و اینترنت پرسرعت بیسیم به ما این امکان را می‌دهد که در هنگام حرکت از خدمات اینترنت وایرلس استفاده کرد. شما می‌توانید ایمیل‌های خود را بررسی کنید، خبرهای ورزشی را زیر نظر بگیرید، از فروشگاه‌های اینترنتی کالاهای موردنیاز را خریداری کنید و یا حتی برنامه تلویزیون موردعلاقه خود را تماشا کنید. بسیاری از زمینه‌های کاری ازجمله مراقبت‌های پزشکی، اجرا قوانین و سرویس‌های خدماتی احتیاج به تجهیزات وایرلس دارند. اینترنت وایرلس به شما کمک می‌کند تا تمام اطلاعات را به‌راحتی برای مشتری خود به نمایش دربیاورید. فناوری وایرلس یا بی‌سیم در حال گسترش است تا بتواند ضمن ایجاد کاهش هزینه‌ها، به شما امکان کار در هنگام حرکت را نیز بدهد. در مقایسه با شبکه‌های سیمی، هزینه نگهداری شبکه‌های وایرلس کمتر می‌باشد. شما می‌توانید از اینترنت وایرلس برای انتقال اطلاعات از روی دریاها، کوه‌ها قابل‌استفاده کنید.

خرید اینترنت وایرلس

سازمان‌ها و شرکت‌هایی که نیاز به اینترنت با سرعت‌های بالا برای ارسال و دریافت اطلاعات نیاز داشته و یا از خطوط مسی و اجاره‌ای نمی‌توانند استفاده کنند بهترین راه‌حل مشکل آن‌ها استفاده از اینترنت وایرلس یا پرسرعت بیسیم می‌باشد.

در اختیار داشتن سرعت همیشه از امتیازاتی است که مجموع‌ها دنبال آن هستند. فن‌آوری اینترنت وایرلس پاسخی است به آن‌ها که به‌سرعت احتیاج دارند تا با استفاده از آن زودتر به هدف برسند. اینترنت وایرلس فنّاوری جدیدی است.
استفاده از این فناوری اینترنت وایرلس برای برقراری ارتباط پرسرعت و بدون قطعی با اینترنت، طراحی و در اختیار مشترکین قرار داده‌شده است تا همه کاربران بدون مشکل بتوانند از بستر و فضای اینترنت استفاده کافی را ببرند.

با بهره‌گیری از فناوری اینترنت وایرلس کاربران قادر خواهند بود تنها با استفاده از یک گیرنده رادیوئی بیسیم بدون استفاده از خط تلفن، به‌صورت دائم و با سرعتی بالا به اینترنت متصل شوند. به‌عبارت‌دیگر، با استفاده از این فناوری می‌توان از آن برای برقراری ارتباط پرسرعت و بدون قطعی با اینترنت و بدون هزینه‌ی پالس تلفن بهره جست.

امکانات اینترنت وایرلس یا پرسرعت بیسیم

  • اقتصادی بودن نسبت به ارتباطات سیمی مطابق با نیازهای شما
  • امکان ارائه پهنای باند به میزان درخواستی کاربران
  • یکپارچگی خدمات صوت و تصویر، داده و اینترنت
  • نصب و راه‌اندازی سریع

از این‌ رو مجموعه پارس تلکام بر این شد تا اینترنت وایرلس را در اختیار مشترکان خود قرار دهد تا بتواند سهمی در رسیدن کاربران به سرویس اینترنت وایرلس باکیفیت داشته باشد. ازآنجاکه سرعت اینترنت برای کاربران حائض اهمیت می‌باشد، کاربرانی كه از داشتن اینترنت پرسرعت به هر دليل محروم هستند و يا از سرويس فعلي خود ناراضي می‌باشند، می‌توانند با شماره 05132018 برای دریافت خدمات اینترنت وایرلس تماس حاصل نمایند.

فیلترها
Sort
display