مرکز تماس اختصاصی پارس تلکام، بهطور ۲۴ ساعته در دسترس و آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکل مشترکین است. کارشناسان پارس تلکام در لایههای مختلف از تمام توان خود بهره میگیرند تا مشکلات احتمالی را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل حل کنند.
مشترکین و بازدیدکنندگان وبسایت پارس تلکام میتوانند علاوه بر تمامی راههای تماس از طریق گفتگوی آنلاین با کارشناسان پارس تلکام پرسشهای خود را مطرح کنند. همچنین با استفاده از درگاه الکترونیکی صدای مشتری (VOC)، کاربران میتوانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد یا مشکلی را درخصوص اینترنت مورد استفاده خود اعلام کنند.
این سامانه برای شما مشترکین اینترنت پارس تلکام طراحی شده است که میتوانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در آن، اطلاعات مربوط به حساب خود را مشاهده کنید و کلیهی اقدامات مربوط به خرید، تغییر و تمدید طرح مورد استفاده خود را انجام داده و تیکتهای مربوط به پشتیبانی را نیز ثبت کنید. همچنین خرید طرحهای ویژه، حجم اضافه و ... از طریق این سامانه انجام میشود.