اینترنت پرسرعت +ADSL2 یکی از مهمترین سرویس های پارس تلکام است که به سبب زیر ساخت مناسب، با پوشش گستردهای در اختیار متقاضیان به اینترنت پرسرعت +ADSL2قرار میگیرد. در این قسمت تلاش کردیم به متداولترین سوالات شما پاسخ دهیم.
میتوانید با تماس با شماره ۳۲۰۱۸(۰۵۱)، یا ورود به سایت پارس تلکام اقدام به ثبتنام سرویس کنید.
ابتدا وارد سایت پارس تلکام شده و در قسمت «مناطق تحت پوشش» استان خود را انتخاب نمایید وضعیت سرویسدهی به شهر و مرکز مورد نظر را بررسی نمایید. البته اگر مسیر ثبت نام سرویس اینترنت پر سرعت را هم طی کنید در صورتیکه شماره تلفن شما تحت پوشش نباشد به شما اعلام خواهد شد و امکان ادامه ثبت نام نخواهید داشت .
کپی از آخرین قبض پرداختی و کپی کارت ملی صاحب خط نیاز میباشد.
بعد از پرداخت وجه به شماره ۰۹۰۱۴۹۹۵۳۶۴ واتس اپ نمایید
و یا از طریق سایت به ادرس https://www.parswebsite.ir/FormBuilderClient/RenderPage/?id=۷ اپلود نمایید تا در اسرع وقت اقدام شود
شما هم از طریق سایت می توانید مراحل پرداخت وجه را انجام دهید و هم می توانید به یکی از حسابهای شرکت داده پردازی پارس واریز نمایید و فیش واریری را از طریق واتس اپ و یا از طریق سایت اعلام نمایید
خیر. حجم مصرفی در انتهای همان دوره صفر میشود. اما اگر ترافیک اضافه خریداری کرده باشید، آن مقدار به دوره بعدی منتقل میشود و تاریخ انقضا ندارد.
درصورتیکه حجم ترافیک زودتر از موعد تمام شود، از طریق سایت پارس تلکام میتوانید اقدام به شارژ مجدد نمایید.
از طریق وارد شدن به پنل کاربری در سایت پارس تلکام میتوانید به صورت آنلاین نسبت به شارژ ترافیک یا سرویس خود اقدام کنید. برای این کار به رمز دوم کارت بانکی و برای پرداختهای بیشتر ۱۰۰ هزارتومان به رمز یکبار مصرف در تمامی کارت های بانکی نیاز دارید. رمز یکبار مصرف را میتوانید از طریق دستگاه خودپرداز بانک مبدا و یا مراجعه حضوری به بانک دریافت کنید.
اگر امکان انجام پرداخت به صورت آنلاین را ندارید، میتوانید با مراجعه به یکی از شعب بانکها پرداخت کنید و با مراجعه حضوری به واحد امور مشترکین پارس تلکام یا تماس با واحد پشتیبانی ادامه کار را دنبال کنید.
پرداخت اینترنتی در سایت یا پارس تلکام، باهمراه داشتن رمز دوم کارتهای شتاب
غیراینترنتی با مراجعه به یکی از شعب بانکها
مراجعه حضوری به واحد امور مشترکین پارس تلکام
تماس با شماره ۳۲۰۱۸ (۰۵۱) و ارتباط با واحد فروش
ثبت نام آنلاین از طریق سایت پارس تلکام
حضور در دفتر نمایندگی شرکت پارس تلکام در سراسر کشور
بعد از انجام مراحل بالا مراحل تخصیص پورت و ارسال خط برای مخابرات انجام میوشد (به زودی خط ثابت پارس تلکام نیز قابل استفاده خواهد بود). بعد از رانژه شدن نیز برای هماهنگی نصب سرویس با شما تماس گرفته میشود وبه صورت تلفنی نصب انجام خواهد شد .
بعد از واریز وجه به حساب پارس تلکام، اگر خط مورد نظر بدهی نداشته باشد، برای رانژه شدن خط از سمت مخابرات به حداکثر ۳ روز کاری و بعد از آن برای نصب سرویس، حداکثر ۲ روز زمان لازم خواهد بود.
هنگامی که شما درخواست اینترنت پرسرعت +ADSL۲ میدهید، خط شما نیاز به «رانژه» شدن دارد. رانژه شدن خط به این معنی است که خط شما از سویچ مخابرات جدا شده و به دستگاههایی بهنام DSLAM متصل میشود. البته برای اینکه خط شما همچنان امکان شماره گیری نیز داشته باشد DSLAM دارای یک Splitter (جدا کننده) هم هست که خروجی آن مجدداً به سویچ مخابرات متصل میشود تا شما همزمان بتوانید Voice (صوت) و Data (داده) را روی خط تلفن خود داشته باشید.
مودم های سرویس +ADSL۲ پارس تلکام در دو دسته کابلی و بیسیم قرار میگیرند و از معتبرترین برندها و با گارانتی معتبر، در اختیار مشترکین قرار میگیرد. سازگاری این مودمها با مراکز مخابراتی تحت پوشش پارس تلکام توسط کارشناسان و متخصصان این شرکت تست و تایید شده است.
اسپلیتر (Splitter) به ابزاری برای جدا کردن صوت و داده گفته می شود. این قطعه یک ورودی برای خط تلفن و دو خروجی برای گوشی تلفن و مودم +ADSL۲ دارد. این ابزار از اختلالات اینترنت و قطع و وصل شدن تلفن جلوگیری میکند.