جستجو

رفع مشکل افت سرعت به دلیل مشکلات خطی

رفع مشکل افت سرعت به دلیل مشکلات خطی

در صورتی که سرعت در کنسول مودم با سرویس شما متناسب نباشد شما می‌بایست در ابتدایی‌ترین مرحله یک بار مودم را خاموش و روشن کرده و مجدد سرعت Up شدن را در کنسول مودم چک کنید. بعد از انجام این مرحله در صورت نامناسب بودن سرعت ، نویز و سیگنال خط را با مراجعه به “راهنمای مودم“ چک بفرمایید. در صورتی که سیگنال خط پایین و نویز خط بالا می‌باشد می‌بایست موارد داخلی از جمله پریز، کابل، اسپیلیتر، پریز ضدبرق، سانترال و … را چک بفرمایید. برای توضیحات بیشتر می‌توانید با واحد پشتیبانی فنی پارس تلکام با شماره 32018 در تماس باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید
راهکارهای سازمانی
مناطق تحت پوشش +ADSL2
فیلترها
Sort
display