جستجو

بررسی و رفع مشکل افت سرعت

رفع مشکل افت سرعت به دلیل مشکلات خطی
رفع مشکل افت سرعت به دلیل مشکلات خطی در صورتی که سرعت در کنسول مودم با سرویس شما متناسب نباشد شما می‌بایست در ابتدایی‌ترین مرحله یک بار مودم را خاموش و روشن کرده و مجدد سرعت Up شدن را در کنسول مودم چک کنید. بعد از انجام این... بیشتر ...
استفاده از Netstat-on
استفاده از دستور Netstat-on با استفاده از این دستور می‌توانید برنامه‌هایی که خواسته یا ناخواسته بر روی سیستم شما در حال اجرا می‌باشند را شناسایی فرمایید. برای اجرای این دستور از منوی Start کامپیوتر خود گزینه Run را انتخاب... بیشتر ...
افت سرعت دانلود
افت سرعت در دانلود در صورتی که با مشکل افت سرعت در هنگام دانلود مواجه می‌شوید برای تست و اطمینان از این مورد می‌توانید وارد سایت‌های معتبر شده و یکی از لینک‌های آن را دانلود کنید. این سایت‌های معتبر می‌تواند شامل موارد زیر... بیشتر ...
افت سرعت در باز کردن صفحه
افت سرعت در باز کردن Page در ابتدا بررسی شود که DNS روی کارت شبکه به صورت اتوماتیک باشد. این کار را می‌توانید با ورود به منوی Start و انتخاب گزینه Control Panel و انتخاب Network Connection انجام دهید. برای وارد شدن به صفحه... بیشتر ...
بررسی سیستم و شبکه داخلی
بررسی سیستم و شبکه داخلی در بررسی مشکلات افت سرعت با توجه به متفاوت بودن مسیر رفع مشکل ، اولین مرحله تشخیص دقیق نوع مشکل می‌باشد: مشکلات افت سرعت به دو دسته تقسیم می‌شود: افت سرعت در باز کردن Page افت سرعت در دانلود بررسی... بیشتر ...
بررسی Ping Time
بررسی Ping Time در صورتی که می خواهید از میزان Ping Time سرویس خود مطلع شوید، می توانید آدرس یک سایت دلخواه به مانند www.yahoo.com را Trace نمایید. میزان Ping Time نمایش داده شده از ابتدایی ترین IP مربوط به پارس تلکام؛ بعد... بیشتر ...
راهکارهای سازمانی
مناطق تحت پوشش +ADSL2
فیلترها
Sort
display